Vi glider genom rymden tills stjärnorna tar slut

  mina finaste människor ♥
 
 God dag bloggen. Är så lycklig med livet just nu att jag vet knappt vad. Har bockat av uppsalas största högtid - valborg. Firades tillsammans mina finaste plus resten av uppsala i ekonomikum. Har varit sambos i några dagar med människorna på bilden (♥). Haft vinkvällar, suttit ute invirade i filtar tills det har blivit mörkt och alldeles för kallt och bara snackat en massa skit. Det som var tänkt att bli några dagar fyllda med plugg blev istället fyllda med massa mat, massa prat, massa skratt och Den svenska björnstammens nya album (som för övrigt är så jävla bra!!). Nu sitter jag här hemma och saknar mina sambos lite. Ska snart börja med lite mat till mig och familjen. Blir trerätters idag (kirrar poäng hos föräldrarna he he). Hoppas ni som fortfarande kikar in här dagligen (det vill säga ytterst få människor) mår jättebra och haft en fin valborg! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0