Men jag tror att alla snart har fått nog av mig

 
Nu mina kära vänner, nu är jag klar med gymnasiet. Efter tre år av blod, svett och tårar (nästan så faktiskt) så är jag äntligen klar! Har skickat in den sista uppgiften och idag är det två veckor kvar. Två veckor innan jag får springa ut från skolan tillsammans med min finaste klass och åka runt på ett flak med igenom vår fina stad. Och igår var jag på femkamp med mitt jobb. Det var längesen jag skrattade så mycket faktiskt! Livet är så bra just nu. Tar studenten om två veckor, har ett jobb jag trivs på väldigt bra, och allt är bara fint! Nu ska jag fira med att äta lite glass. Senare idag ska jag gosa med två av mina bästa vänner och några kattungar. Puss och hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0