Evig lycka.

I brist på andra bilder, en bild på mig och mina älsklingar♥
 

Livet rullar på rätt bra just nu. Trots alldeles för mycket plugg kvar i relation till de få dagar som faktiskt är kvar tills jag tar studenten så känns allt rätt gött just nu. Har skaffat mig ett jobb som jag trivs väldigt bra med, har världens bästa vänner (gud vad jag tjatar men så är det faktiskt!) och just nu sitter jag med världens godaste kaffe och kollar på favoritserien. Igår var det skivdebut för min del och vi dansade tills fötterna värkte då bestämde vi oss för att det var dags för lite fyllekäk (♥♥♥) istället. Ikväll ska jag på teater med familjen och några vänner vilket ska bli jättekul! Nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt serien istället. Harebrahej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0