TJUGOFEMTE MARS

 
Och livet och skolan går lite för fort just nu. Så idag blev jag hemma. Vaknade upp med en mage som gjorde så jävla ont att knappt kunde röra mig. Stressen tar över och jag längtar mer än någonsin till studenten (78 dagar kvar!!!). Är så ovan vid att vara stressad så när jag väl blir det vet jag inte hur jag ska hantera det och slutar ofta med att jag ligger under täcket och bölar eller är skitarg på vänner och familj. Sitter iallafall just nu och försöka pressa in lite samhällskunskap i huvudet, dricker kaffe och lyssnar på en väldigt väldigt bra podcast. Jaja, nu ska jag kirra lite lunch och sen forsätta kurera min stressmage och fortsätta plugga!
 
Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0