En långhelg senare

 
 
 
 
Goddagens bloggen! Den här helgen har varit en bra helg bestående av lite allt möjligt. Har hunnit med en kväll med alkohol och bra vänner, finmiddag med familj, lunch på stan med en bästis och en syster-bror-dag på stan. En dag extra på helgen gör rätt mycket. Införskaffade mig en väldigt fin, men rätt onödig, blus idag för lite för mycket pengar än vad jag egentligen borde spendera på kläder. Tog en fika på waynes med brodern och åkte sedan hem för att dränka mig själv i plugg. Och här sitter jag nu, med juridikboken uppslagen framför mig men med noll motivation till att göra det jag måste. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och köra igång. Har ju trots allt mindre än ett skolår kvar nu (Studenten närmar sig!!). Ha det fint, puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0