Jag ska dansa fastän hjärtat brister

 
 
Och så blev det ett litet glapp i skrivandet igen. Men nu är jag här. Att säga med nya krafter vore överdrivt då den här söndagen är segare och tröttare än någonsin. Gårdagen bjöd till en början på vinkväll med en bästis vilket senare utvecklades till utgång. Hängde med jätteroligt folk, dansade tills fötterna värkte och avslutade kvällen med burger king-mat, en skön säng och en fin vän. Idag är jag seg, bakis och trött. Större delen av dagen har spenderats i en soffa och resten av dagen på en stol med en godispåse i knät och en vän i telefon. Just nu ligger jag på sängen och lyssnar på Bon iver, men ska snart försöka ta tag i lite plugg som ligger på hög. Hoppas eran söndag är bra, och aningen piggare än min. PUSS, får se när vi hörs nästa gång
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0