If I only could relax in this confusion, If I could dance with you the way we used to

 
Första riktiga dagen på höstlovet idag & livet rullar på väldigt bra måste jag säga. I fredags fyllde (äntligen!!) världens bästa Ingrid år och detta firades såklart. Kvällen började hemma hos Emmy med några glas vin och en hel del skitsnack. När klockan började närma sig en utgångsvänlig tid tog vi bussen mot stan och efter många om och men och småstopp på en hel del olika ställen entrade vi interpool. Träffade på väldigt trevligt folk, skrattade åt en fin fylletatuering och hade en extremt bra kväll. Somnade någon gång på lördagsmorgonen i en bäddsoffa tillsammans med tre väldigt väldigt fina människor. På lördagen när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö, eller det var iallafall så det kändes. Men det var bara att samla nya krafter för på kvällen åkte jag till finaste Anna för middag tillsammans med henne och Ingrid. Och behöver jag ens skriva mer än att jag verkligen har världens bästa vänner? Igår var det söndag och jag sov bort hela dagen, och idag är det måndag och jag har planerat att göra exakt samma sak idag. Men ha ett fint lov allihopa! Hörs någon gång när jag har skrivlust igen. PUSS♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0