Jag vaknade upp och höll om en dunk gin men i drömmen jag just drömt höll jag om dig



Igår var en jobbig kväll. Med sömnen alldeles för långt borta gick alldeles för mycket tid till att tänka och överanalysera onödiga saker. Men idag mår jag bra, för idag är jag ledig. Idag kunde jag sova ut hur länge jag ville utan att tvingas vakna av ett jävla alarm, och idag ska jag hem till en av de finaste människorna på den här planeten och plugga, mysa och äta pizza. Så idag är livet rätt så bra. Och imorgon kommer en annan av världens finaste människor, min syster, hem efter två månader utomlands. Så idag är jag väldigt glad! Och imorgon kommer jag också vara glad! Livet är väl rätt bra ändå, man ska inte klaga. Även om man kan känna sig jävligt ful ibland. Nu ska jag lyssna på håkans musik (som jag förövrigt ska få höra live om 23 ynka dagar!!!) och fixa mig. Hejdå alla. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0