Having troubles telling how I feel But I can dance, dance and dance


Från lördagens utgång, fina Lina ♥
 
Dagens mys med en trött katt!
 

Ungefär en vecka sedan vi hördes sist och ja, bloggen förfaller mer och mer och blir mindre prioriterad för varje dag som går. Skriver verkligen bara för min egen skull nu för tiden. Men men. Förra veckan var en helvetesvecka när det gällde pluggfronten. Så på lördagen gick jag och två vänner ut för att bara dricka massa alkohol och passa på att ha så jävla roligt! Och det hade jag verkligen. Lite för mycket öl, alldeles underbara människor och en massa skratt var vad kvällen bestod av och det satte verkligen sina spår. Söndagen blev mest en seg dag i sängen och tröttheten satt i sig även idag så att pallra sig iväg till skolan kändes mest som något omöjligt. Därför har jag bara varit hemma idag, kollat på några satc-avsnitt, gjort lite nödvändigheter och just nu ligger jag nerbäddad i sängen, med två täcken och en katt och lyssnar på bästa Lykke Li! Ska fortsätta med det ett tag till innan jag ska försöka ta tag i livet lite mer. Puss på er, ni som fortfarande orkar gå in här varje dag och kika! PUSS PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0