Trettonde Maj

Godmorgon bloggen. Långhelgen spenderades hemma hos mina kusiner i norrland. Alltid lika roligt att åka dit och alltid lika tråkigt att åka hem. Kom hem igår eftermiddag och gjorde inte jättemycket då mer än att kolla på film och ta det lungt. Idag blev jag hemma från skolan för att ta igen massa plugg och förbereda mig så gott som möjligt inför det kommande nationella provet i matte. Missar dock inte jättemycket med tanke på att dagen endast skulle bestå av ett studiebesök på Skansen och eftersom jag redan varit där ett antal gånger gör inte det jättemycket över att det studiebesök går till spillo. Kommer som sagt istället spendera dagen tillsammans med min mattebok, och i eftermiddag blir det ännu mer matte då jag ska åka till värmlands nation för mattestuga i tre timmar. Ber till gud att den kommer vara till någon nytta! Behöver så mycket mattetid som möjligt nu. Nu ska jag göra iordning en kopp kaffe och sätta mig och plugga. PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0