Snurra min jord igen

Ungefär en vecka sedan vi sågs men ni har inte missat mycket kan jag säga. Hela veckan har gått åt till att slita sig igenom plugg och på torsdags var det dags, dagen många tvåor runt om i sverige fruktat - mattenationella. Och trots att jag gick ut tårögd och arg på mig själv, Jan Björklund och allting så är jag väl nöjd. Jag gjorde provet, jag gjorde mitt bästa och mer kan man faktiskt inte begära av sig själv. Igår eftermiddag tog jag en fika med mina fina vänner från börje för att ta igen lite som vi missat med varandra då det var längesen vi sågs. Senare på kvällen blev det också häng, fast med ett annat gäng vänner och på en annan plats. Men minst lika mysigt var det! Någon gång in på kvällen traskade jag och Michelle hem till henne, gjorde iordning lite chips och dipp och kröp ner i sängen och kollade på film. Idag har jag spenderat nästan all min tid på en filt ute i solen. Det lät smart i nuet då det var så fint och varmt ute men kanske känns lite dummare nu då jag bränt mig lite och då jag egentligen borde suttit och pluggat. Men yolo som man säger. Nu ska jag hjälpa till med maten. PUSS♥
 
 
Tycker om dessa människor så otroligt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0