Sammanfattning av en väldigt fin helg.

Nu lider helgen mot sitt slut och jag har haft en nästan överdrivet bra helg. Startade helgen med en fika tillsammans med Michelle. Vi blev sittandes på ett fik i några timmar och pratade så som bara hon och jag kan prata. Vid sju när jag kom hem plingade mobilen till med ett litet sms från en annan fin vän, Alva,  som ville ha sällskap. Så fredagen blev en kväll fylld med snack, sällskapsspel, film och mängder skratt. Lördagen spenderades först tillsammans med min fina syster på Ikea. Sen på vägen hem därifrån hämtade vi upp Sanna som följde med hem och spenderade kvällen/natten här. Och den här dagen har bestått av plugg och jobb. Inte det roligaste kanske men saker som måste göras. Nu blir det middag sen springrunda med mamsen. Pusshej
 
Tre bilder som tagits under helgens gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0