Livet förändras vart jag än går och det kommer kanske inte alltid va vi två

 
Hejsan allihopa. Torsdag idag fast med en känsla av att det är måndag. Helt okej ändå. Började dagen med engelskanationella vilket gick helt ok. Jag gjorde mitt bästa och känner mig ändå nöjd, och mer än så har jag lärt mig att man inte ska begära. Efter skolan blev det ett kort träningspass tillsammans med Ingrid. Efter det var det raka vägen mot jobbet för ett jobbpass innan jag åkte hem till god mat och en varm dusch. Just nu sitter jag iklädd morgonrocken och överväger att krypa ner i sängen med någon bra film. Vill ha bra sällskap också, men det är en till sak jag har lärt mig: Man kan inte få allt här i livet. Så en bra film får vara nog. Imorgon blir det först skola och sen fika med en väldigt, väldigt bra och saknad vän♥ Ha det bra tills vidare, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0