And there will come a time, you'll see, with no more tears. And love will not break your heart, but dismiss your fears.

 
Godmorgon bloggen. Trots dålig morgon, ful-dag och att jag är så oförbered som det möjligtvis går att vara till det lilla provet vi ska ha på svenskan idag så jag är på bra humör. Om det är för att jag är så nöjd över mitt inköp igår (tröjan på bilden) eller om det har med det faktum att det faktiskt är sommarlov om ynka 15 dagar vet jag inte, men glad är jag idag och det ska jag se till att fortsätta vara. Just nu sitter jag i skolan med mumford and sons i hörlurarna och väntar in vännerna. Idag går jag till halv fem och efter det blir det ännu mer plugg. Det märks att det är slutspurten i skolan med tanke på alla små (och enligt mig väldigt onödiga) uppgifter som lärarna delar ut. Men ni får ha en så fin tisdag alla gullisar! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0