Alla mammors dag

 
 Idag var det mors dag och enda sedan jag vaknade har det varit en riktigt bra dag. Ställde alarmet på sju imorse för att gå upp och göra mysfrukost åt mamma och resten av familjen. Bakade scones och gjorde det fint på våran altan och väckte sedan resten av familjen för en mysig och lång frukost tillsammans. Vid elva-tiden bar det av mot enköping och närmare bestämt mormor. Jag, mamma och mormor hade en fin dag tillsammans bestående av lunch på en jättemysig resturang precis vid vattnet, lite affärstittande och sedan avslutade vi dagen med en fika hemma hos mormor. Tror att jag besitter världens bästa och finaste mamma och mormor! Nu har jag precis kommit hem från ett jobbpass och ska plocka undan lite på mitt rum, ta en dusch och sen fika lite med familjen. Ha det bra, ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0