Större än vi är nu lär vi aldrig bli

Hejsan bloggen! Efter en paus då jag varit på festival är jag (äntligen hehe) tillbaka! Hultsfred har bjudit på så mycket roligt och har fått så många nya minnen därifrån. Har hängt med assköna människor, lyssnat på bra musik, blivit förälskad i Oskar Linnros, skrattat tills magen vridit sig av träningsvärk och haft fyra underbara och härliga dagar! Och trots att det har varit underbart och fantastiskt och allt det där så är det rätt skönt att vara hemma. Borta bra men hemma bäst. Ligger just nu i sängen med frossa, feber och förkylning. Men det är det bannemig värt! Imorgon ska jag träffa en otroligt saknad vän. Nu ska jag somna till någon bra film. Och eftersom jag inte riktigt har något ordning bland hultsfredbilderna så bjuder jag på ett collage jag slängde ihop och en bild mig och en av världens bästa människor ♥ PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0