Sjuttonde Juni

Hejsan allihopa! Står just nu i badrock och är precis påväg att börja göra mig iordning. Idag har jag bara slöat, packat upp det sista från hultsfred och kollat på serier. Ikväll ska jag träffa mina fina Alva och Ingrid! Ska bli skönt att få prata av sig med dom igen. Har inte träffat dom på en vecka, vilket är mycket för att vara oss och jag saknar dom som sjutton! Så det ska bli att träffa dom igen. Får se om jag sover hemma eller hur jag gör, det återstår att se. Men det är sommarlov och jag har bestämt mig att försöka vara lite spontan och inte behöva bestämma allt i minsta detalj innan det sker. Nu ska jag börja sminka mig. PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0