Settle down with me. Cover me up, Cuddle me in. Lie down with me. Hold me in your arms

en fin kväll & en fin vän
 
I fredags åkte jag som sagt in till stan för häng tillsammans med Ingrid och Anna. Vi lagade mat tillsammans, snackade och vid halv nio satt vi bänkade framför tvn för att kolla på fotbollsmatchen. Somnade hos Anna någong gång i på lördagen. Åkte hem någon gång på förmiddagen och tog då med mig Michelle hem för att planera Hultsfred, som är redan på onsdag (får en aning panik). Vid sex-tiden åkte vi inte till stan igen för middag med min systers pojkväns familj. Och nu ligger jag här, på min säng, min en värk i magen som gör att jag inte vill göra annat än ligga kvar här en stund. Men icke, nu ska jag bege mig mot dagiset för ett städpass och sen i eftermiddag ska jag förmodligen träffa min finaste Hanna! Vi höres, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0