Om ensammast är starkast var jag starkare förut

 
Hejsan allihopa! Imorse när jag vaknade hade min förkylning blivit ännu värre än den redan var. Ligger just nu i sängen och försöker andas normalt, försöker hindra mitt huvud från att sprängas över min kudde och lyssnar på linnros. Var väl tänkt att jag skulle göra det lite fint i huset idag men får se om jag orkar, möjligtvis efter en ipren eller två. Och som alltid när jag är sjuk blir jag gnällig och känner mig ensam. Vill ha någon som kan ta hand om mig, som får mig att känna värd mer än allt annat och som får mig att känna mig speciell. Får väl nöja mig med min kissemiss som håller mig sällskap idag. Hoppas eran onsdag är betydligt bättre än min! Puss alla fina läsare♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0