jag vill säga någonting smart men jag sluddrar svar på frågor som jag hoppas att du har

 
Godkväll bloggen! Gårddagen bjöd på en riktigt fin kväll med mina fina och saknade vänner öven en kaffe och en massa prat. Allvar varvades med skratt och jag mådde, som alltid, bra i deras sällskap. Somnade någon gång på natten med bra sällskap och idag när jag vaknade traskade jag ner på stan för att träffa ännu en fin vän. Har lunchat på stan, tagit en kaffe vid ån och pratat så som bara hon och jag kan. Mamma hämtade mig vid fem-tiden och på vägen hem svängde vi förbi gränby och jag kom ut hundra kronor fattigare men nöjd ägare av en grå långkjol som jag suktat efter länge. Just nu ligger jag nergosad i soffan framför en dokumentärserie som jag kollar lite halvdant på. Men hoppas erat senaste dygn varit lika fint som mitt, puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0