I was made to keep your body warm. But I'm cold as, the wind blows, So hold me in your arms

 
Hejsan bloggen. Igår eftermiddag åkte jag som sagt in till stan för en dejt med min fina vän. Alltid lika skönt och roligt att träffa henne! Vi tillbringade först någon timme inne på waynes med en varsin kaffe. Och när hungern började smyga sig på förflyttade vi oss till coffeehouse för lite middag. Där blev det ännu mer prat och ännu mera skratt. Tycker om henne så mycket! Hängde med hanna hela kvällen och söndagen avslutades i en varm säng, med bra sällskap och med Beck på tvn. Imorse vaknade jag runt tio och mötte då upp Alva för lite ärenden och senare hänkade även Ingrid på. Vi strosade runt lite på stan, tog en fika och gjorde lite saker. Nu sitter jag hemma och gör allt för att inte får en panikattack (det vill säga gör allt annat än det jag egentligen är stressad över). Sitter och lyssnar på Ed Sheeran (som blivit lite utav en favorit just nu) och försöker lugna ner min halv påbörjade stress blandat med ångest-attack. Men antar att det inte hjälper att skjuta upp det jag är stressad över till senare så ska väl försöka ta tag i saker nu. Vi hörs! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0