GRATTIS VÄRLDENS FINASTE VÄN

 
Godmorgon bloggen. Är ledig idag så egentligen borde jag väl sova just nu men icke, är man morgonpigg så är man. Planerna för idag är iallafall att klockan kvart över ett stå utanför skolan för idag tar nämligen en av världens finaste människor studenten! Så ska krama om Hanna när hon kommer ut och sen klockan fyra ska jag även på hennes mottagning. Det är väl lite planerna för idag! Vaknade med ett leende på läpparna och en skön känsla i kroppen. Om det är för att jag är så glad för Hannas skull eller om det är för att jag i princip har sommarlov vet jag inte, tror det är en liten blandning av båda. Vilket som är jag på bra humör idag och det ska banne mig hålla i sig! Nu ska jag ta en dusch så jag vaknar till lite. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0