FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VA HON ÄR BRA

 
 
 Idag har varit en minst sagt underbar och rolig dag. Började dagen med att boka en biljett till Hultsfred för endast hundralappen vilket känns något sådär underbart! Vid tolv-tiden tog jag bussen in till stan för att stå och svettas bland massa andra människor utanför Katedralskolan för att se på Hannas utspringning. Men trots all svett så var det bannemig värt det! Älskade vän, så glad jag är för din skull! När det var klart tog jag en sväng hem till Michelle för att planera lite kommande saker, bara snacka skit och mysa tillsammans med henne. Satt där i någon timme innan det bar av mot Hannas studentmottagning. Hann ha det väldigt trevligt där och käkade jättegod mat och umgicks med trevligt folk innan det bar av till nästa studentmottagning. Lika trevligt där och lika god mat. Nu sitter jag på mitt rum och är helt slut. Blir nästan rädd med tanke på att jag förmodligen kommer vara ännu mera slut om ett år när det är min tur att ta studenten! Nu ska jag krypa ner i sängen för lite himym och sen sova. Hoppas ni alla haft en fin dag och ni som tagit studenten haft det superkul! Och till dig Hanna så är jag så grymt stolt över dig och jag älskar dig så otroligt, otroligt mycket♥
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Bäste vän, tack ännu en gång! Du är underbar och nästa år är det din tur! Taggaaaaa ;*

Svar: älskar dig!! haha, jaaa då jävlar :DDDD
Agnes Pettersson

2013-06-06 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0