Fjärde Juni

 
Hejsan bloggen. Fick iprincip sommarlov efter denna skoldagen då den enda lektionen vi har kvar kommer tillbringas med klassen ute i någon park och ha picknick. Så idag känns allting rätt så bra. Fick även reda på en sak idag som fick mig att tänka till lite extra. Något som fick mig att inse att man ska vara glad över det man har och aldrig ta någon eller något för givet. Just nu sitter jag och käkar lite mellis innan jag ska ta itu med sista skoluppgiften för det här läsåret. Imorgon åker jag in till stan för studentfirande av min finaste Hanna! Är så glad för hennes skull. Nu har jag inget mer att skriva. Men ha det bra, ta hand om er själv, era nära och era kära♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0