Fina måndag

 
Hejsan bloggen. Måndag idag och dagen har varit väldigt lugn. Hade en håltimme mitt på dagen som tillbringades på ett mysigt fik tillsammans med två fina vänner. Efter skolan satt jag och Ingrid kvar ett tag för att bli av med lite plugg som man lagt på hög, klantigt nog. Vid halv sju hämtade pappa upp mig och vi begav oss till en uteservering i uppsala för lite middag. Kvalitetstid med mina fina pappa helt enkelt. Just nu sitter jag och kollar på fotboll, men ska snart tacka för mig och gå och lägga mig. Har ett tryck över bröstet som inte vill försvinna och känner mig yr. Vet inte om det är stress eller om det har med något annat att göra. Det enda jag vet är att jag inte vill spendera den här natten själv. Men ha en fin kväll allihopa, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0