En fin midsommarafton senare

 
Så har även ännu en midsommarafton varit och gud så bra jag har haft det. Hanna och jag höll fast vid traditioner och åkte upp till ett ställe här ute i Börje för att fira midsommar och dansa kring stången med en massa andra börjebor. På eftermiddagen och början av kvällen var vi hemma hos mig. Dansade, pratade och hade det extremt roligt. Och efter några glas vid satt vi plötsligt på en cykel trampandes in mot stan. Väl i stan ledde det ena till det andra och inte förren vid halv fem kröp jag ner under täcket hemma hos Hanna och slocknade på en gång. Hade en väldigt rolig och spontan midsommar med trevligt folk. Tack främst till min finaste Hanna♥ Den här dagen har varit en seg dag och kommer fortsätta förmodligen. Ska krypa ner i soffan och kolla på någon film nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0