Cut out all the ropes and let me fall

Världens finaste syster♥/dagens inköp
 
Nu börjar även denna helg lida mot sitt slut, dock gör det egentligen inte så oerhört mycket med tanke på den endast två dagar långa skolveckan som väntar. Har haft en överdrivet fin helg och spenderat väldigt mycket tid med mina guldvärda syskon. Har både varit skönt och oerhört behövligt. Att det ens är möjligt att älska två personer så mycket som jag älskar mina syskon! Denna söndag har spenderats på stan med Matilda. Blev lite shopping, lite glass och snack vid ån och lite annat mys. Vid fyra-tiden begav jag mig mot dagiset för ett städpass och sen bar det av mot Börjes fotbollsplaner för att kolla på fotboll. Nu vankas filmmys med familjen och sen ska jag sova. Hoppas ni haft en fin helg och får en fortsatt bra söndag. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0