Vi är inte såna som i slutet får varann

Hejsan bloggen! Ett litet tag sen vi sågs nu. Sen vi sågs har jag umgåtts med människor jag tycker om, shoppat för pengar jag egentligen borde spara och bara mått så bra man kan göra när man är ledig. Igår förmiddag tog jag min tvåhjulade vän mot stan för att möta upp två tvåbenta vän för lunch och brygghäng. Eftermiddagen och kvällen spenderades på Alvas balkong. Efter timmar med prat, allsång och en massa skratt gick vi och la oss. Dagen idag har bjudit på pannkaks-brunch, en tur på stan och en vidrig cykeltur. Just nu sitter jag hemma och kollar på serier och bara tar det lungt, och det är väl iprincip så resten av kvällen också kommer se ut. Ha en fin tisdag allihopa, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0