Sista dagen som sjuttonåring

Italien.
 

Hejsan bloggen. Nu var det ett tag sen vi hördes igen och den här gången har det hänt en hel del i mitt liv sen sist. Var som sagt upp en sväng och hälsade på släkten i norr. Var där i en vecka, och när jag kom hem var det bara att byta ut packningen mot aningen svalare kläder för att åka till lite varmare klimat. Nämligen Italien. Fyra dagar i rom väntade med familjen och oj så bra jag har haft det. Massa skratt, massa sevärdheter och massa god mat, och som pricken över i.et allt detta med världens bästa familj. Kunde ju knappast bli bättre. Kom hem i söndags och igår åkte jag hem till Ingrid för att ta igen massa snack och bara vara. Och imorgon fyller jag år. I arton jäkla år har jag funnits nu. Herre gud, hur fort kan  tiden gå egentligen? Ska iallafall fira med släkt och vänner och i helgen ska jag gå ut och dricka vin och fira med en fin vän. Men idag ska jag bara ta det lungt, kolla på film och dricka kaffe. Hoppas ni har det jättefint och jättebra. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0