Nu kan du få mig så lätt

Gammal bild
 

Godmorgon bloggen. Några dagar sedan vi hördes sist och jag har på dessa dagar mått väldigt bra, hängt mycket med Alva, tagit en tripp till Öregrund med familjen, badat en del och hunnit vara ute i solen i hopp om att få en aning färg. Imorse vaknade jag väldigt tidigt och tog en frukost framför några avsnitt av favoritserien. Nu ska jag alldeles strax gå ut för att fixa lite saker ute i trädgården som pappa bett mig om. Senare idag ska jag träffa en fin vän som jag inte sett på väldigt länge så det ska bli väldigt roligt! Har inget mer roligt att berätta nu, men kanske skriver mer ikväll och om inte så hörs vi någon gång! Ha en fin torsdag, puss på er fina läsare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0