You made up your mind It's an easy thing to do But lately I see what you've turned into

 
Hallå i stugan! Vill börja med att säg att ni kan försöka ignorera bilden här ovan. Vet egentligen inte varför jag ens laddade upp den med tanke på hur förjävlig jag ser ut på den. Men bättre än inget kanske, och livet är väl lite till för att bjuda på sig själv så. Men iallafall, sitter här halvfärdig och nästan redan att åka in till stan. Ska hem till Emmy tillsammans med Ingrid och Lina för tjej och mys-kväll. Har sovmorgon imorgon så passade på att köra en myskväll helt enkelt. Uppdateringen blir nog dålig ett tag framöver också med tanke på allt plugg jag har just nu. Men som jag brukar säga - vi hörs när vi hörs! Ha det asbra. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0