we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

 
Goddagens bloggen. Idag är jag riktigt jäkla trött. Gårdagen började hemma hos Hanna. Vi käkade jättegod mat och hade det trevligt. Vid tio i nio tog vi bussen in till stan och därifrån vidare till svartbäcken där det var fiesta. Riktigt lyckad fest bestående av dans, trevligt folk och mycket skratt. Kvällen avslutades hemma hos Hanna med fint sällskap och även en del härliga skratt där också. Somnade någon gång vid fyra och vaknade redan vid nio imorse. Vid tolv åkte jag iväg och kollade på lillebrors handbollsmatch. Nu har jag precis kommit tillbaks efter en mysig promenad med familjen (minus lillebror) och hade tänkt att gosa ner mig i soffan nu framför någon bra film. Hoppas eran helg har varit lika bra som min. Tyvärr är det tillbaks till skolan imorgon igen och söndagsångesten är total. Men nu blir det som sagt filmmys. PUSS

Kommentarer
Postat av: Liborius

fina bilder:)

2013-01-21 @ 18:29:07
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0