Varför ska man tänka på någon annan än sig själv?

Godkväll bloggen! Äntligen helg, som jag har längtat. Dagen har varit riktigt seg med håltimmar osv så drog mig faktiskt hemåt innan sista lektionen. Orkade inte vänta flera timmar på att bara repetera massa saker vi redan gått igenom. Så kom hem redan vid ett idag. Har bara tagit det lungt hela dagen och kollat på satc och ätit glass och sovit. Men trots att jag sovit lite på dagen är jag ändå helt slut just nu. Höll nästan på att somna vid middagen, så tänkte faktiskt krypa ner i sängen redan nu och kanske kolla på en film eller något. Imorgon vet jag inte riktigt hur planerna ser ut. Ska träffa bästis tror jag iallafall. Alltid lika bra och behövligt! Men nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna och sånt. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0