Vad vore jag utan dina andetag.

 
Hejsan kära läsare! Idag är det tisdag och blev en ledig dag för mig idag. Hade egentligen två lektioner men med tanke på att de började så sent på dagen, hade en fet håltimme mellan sig och att jag kände mig lite halvkrasslig på morgonen så blev det att krypa ner i sängen igen och somna om. Väldigt skönt faktiskt och väldigt behövligt. Har tagit tag i lite viktiga grejer idag såsom plugg och lite annat. Nu har jag precis krypit ner i sängen och funderar faktiskt på att släcka redan nu. Har haft en jobbig huvudvärk hela dagen och det bästa (och enda enligt mig) som botar huvudvärk är sömn. Så godnatt på er kära läsare!! PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0