SLITEN.

Hallihallå bloggen. En oerhört trött och sliten Agnes här idag. Skolan tar verkligen knäcken på mig och känner mig trött och eländig. Som pricken över i:et har verkligen allt gått helt fel idag och jag börjar bli sjuk också och drabbades av en helt sjuk frossa när jag kom hem idag. Ska nog gå och länge mig redan när jag skrivit klart det här inlägget. Sömn är det enda jag orkar med just nu nästan. Blir nog hemma från skolan imorgon för att ta igen lite sömn och bara ta det väldigt lugnt och vila huvudet. Hoppas jag är på benen igen så fort som möjligt. Hatar att vara sjuk. Men nu blir det sängen för mig. Puss fina läsare, kul att ha er tillbaka ♥ I brist på annat bjuder jag på en jättecharmig bild på mig och världens bästa Hanna!
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

haha! alldeles för snygga

Svar: hahaha, verkligen !! :*
Agnes Pettersson

2013-01-21 @ 19:22:40
Postat av: Liborius

åh hoppas du slipper bli sjuk!!:)

2013-01-22 @ 09:36:32
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0