Skinny Love

Tumblr_mgd7bp1pfm1rr19jto1_500_large
 
Goddagens gott folk! Dagarna rullar på bra. Åker iväg till skolan i vanlig ordning, hänger med vänner, kollar serier osv. Livet är i sin rätt ordning alltså! Hade dock kunnat vara ännu lite bättre om jag hade haft någon speciell person i mitt liv. Ni vet en sån person som får det att kittlas i magen varje gång den ler? En sån person skulle jag behöva i mitt liv. Som fick mig att känna mig lite extra speciell och värdefull liksom. Men allt tar väl sin tid antar jag och ingen idé att försöka hasta fram någonting, för då blir det väl antagligen inte som man tänkt sig. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på bon iver, men ska väl strax sova. Imorgon är det Fredag vilket känns behövligt, trots endast tre dagar i skolan. Blir häng med Inge och på lördag får vi se vad som händer. Förhoppningsvis något iallafall, hatar att bara "slänga bort" helger. Men nu ska jag sova. Sov gott & PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0