Seg Måndag.

 
God afton allihopa! Måndag och ny vecka och den här veckan fick en riktigt seg start. Mådde inge bra överhuvudtaget så åkte hem tidigare och har sedan jag kom hem inte gjort något viktigt. Bara legat i sängen, tyckt synd om mig själv och kollat på gossip girl. Imorgon börjar jag inte skolan förrens fem i halv ett men eftersom att jag är lantis kommer jag vara tvungen att sitta i skolan från tjugo över nio fram tills det att vi börjar så då bestämde sig ingrid och jag att vi skulle ta vara på våran sovmorgon istället och åka ner på stan för en fika och lite snack. Alltid behövligt! Nu är det äntligen middag, min favoriträtt serveras även idag (Paj!!!) men vi hörs när vi hörs, vilket förmodligen blir imorgon men förvänta er inte för mycket. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0