Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

 
Tjenixen gott folk!! Allt bra med er? Med mig är det för en gångs skull toppen. Åkte iväg till skolan idag och jag kan säga att det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag. Åt rätt tråkiga saker egentligen såhär i efterhand men sak samma, kul har jag haft idag iallafall. Skolan annordnade en fotbollsturnering idag så jag och några andra var där och kollade lite. Sen traskade jag och Inge hem till Alva ett tag där det blev en del snack innan jag följde med Inge på lite släktkalas. Väldigt mysigt må jag säga! Just nu befinner jag mig i Inges gästsäng. Spenderar natten här som ni kanske redan har listat ut. Kvällen har bestått av tedrickande och plugg. Men nu tänkte jag nog stänga ner datorn och försöka sova. Godnatt kära ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0