Jag står framför spegeln, jag vill förändra allt, och allt som jag ser i den

 
Hallå i stugan allihopa! Dagen idag har gått i sådana vågor att jag nästan blir rädd för mig själv. Har varit hur glad som helst ena sekunden och andra sekunden inte velat göra något annat än lägga mig under täcket och gråta. Men tack vare finaste Emmy och Ingrid överlevde jag även denna dag. Så fina människor, är så tacksam som har dessa två♥. Kom hem för några timmar sedan och har inte gjort något vettigt sen dess. Borde egentligen ta tag i lite plugg som ligger och väntar men har verkligen noll motivation och noll ork till det. Snart kommer pappsen hem och då ska vi laga pannkakor. Men nu har jag inget mer att skriva, kanske skriver ett godnatt-inlägg senare annars hörs vi någon gång. Ciao amigos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0