Jag känner inte igen mig, Det här är inte jag

Godkväll alla ni som fortfarande håller fast i denna blogg! Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag bra om man bortser från att jag gått och dragit på mig ännu en jobbigt förkylning. Har hänt en hel del sedan vi hördes sist. Har firat ett nyår blandat med massa olika känslor, har bott hos min vän Sanna för två dagar, raggat upp en innebandyspelar från Värmdö och skrattat tills tårarna rann och magen värkte. Har haft det riktigt bra helt enkelt, och jag är verkligen på väg uppåt efter 2012.s alla nergångar. Ikväll skulle det egentligen blivit middag med mina fina börjetjejer, men eftersom förkylningen dragit ner mitt mående blir det istället en myskväll här hemma bestående av god mat och film. Men har inte mycket mer att skriva, men ni som fortfarande håller er kvar här men vill ha mer uppdatering kan ju börja följa mig på twitter - agneskristinaa heter jag där. Så hoppas vi ses där istället! PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0