Jag är dina drömmar.

Hola. Med mig är det kanonbra! Åkte som sagt till Emmy igår där det tillslut befann sig sex stycken tjejer. Jag, Ingrid, Emmy, Alva, Lina och Benjamin. Blev en så bra kväll med massa prat och massa skratt. Är så glad som har så fina vänner! Idag började vi skolan fem över tio men eftersom Emmy började tidigare än oss andra satt vi på skolan någon timme innan vi började, käkade lite frukost och hade allsång med gamla lilla melodifestivalenlåtar (haha). Slutade även tidigare då sista lektionen var inställd så då traskade jag, Alva, Ingrid och Ellinor hem till Alva för ännu lite snack. Har precis kommit hem och tänkte ta tag i lite plugg. På återseende, ciao ♥
 
En mysig bild på mig och Alva♥
Bilden är lånad från Alvas twitter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0