du har väckt upp det jag trott var dött.

 
Hej allihopa. Den här dagen har varit jättebra. Jag har skrattat i mängder och haft det rätt chill i skolan. Dock försvann allt det där bra humöret när jag kom hem. Hade fått ett mail från min mattelärare med beskedet att jag fått F på mitt omprov. Blir så jävla trött och besviken på mig själv. Matten blir en sådan börda för mig och när det aldrig går bra blir man heller aldrig motiverad till att försöka göra bättre. Blir så trött på att all den energin jag faktiskt lägger på matten aldrig ska löna sig. Känner mig bara ledsen och irriterad pga detta. Men ska försöka sluta tänka på det så jag kan försöka koncentrera mig på italienskan som jag har prov i imorgon. Nu ska jag ta mig en lång, varm dusch och rensa skallen på tankar. Och jag tänkte avsluta detta inlägg med en liten hälsning till mina underbara vänner, som förgyller min dag varje dag och som jag mig så otroligt lycklig. TACK för att ni finns i mitt liv! PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0