Det gör ont att veta men lika ont att undra.

 
 
Usch för dessa kvällstankar. Dessa tankar som ändå aldrig leder till något vettigt utan snarare gör en förvirrad. Förvirrad och ledsen är jag just nu. Vet egentligen inte varför. Det är just det som är med dessa onödiga tankar. man grötar in sig i något, överanalyserar och det slutar ofta med att man blir just ledsen. Den här dagen har för övrigt varit en riktigt skitdag. Det enda bra med den här dagen var ett fint sms, från en av de finaste människorna jag vet, som kom på eftermiddagen. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Håkan Hellström. Finaste Håkan ♥ Nej men gott folk. Blev inte det mest muntra inlägget idag kanske men man är inte alltid på topp. Nu ska jag sluta grubbla och försöka sova istället. Puss och Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0