Dance our tears away

Hallå bloggen. Nu är även denna helg över och gud så roligt jag har haft det. Började helgen med att åka till bjursås med skolan och åka skidor. Väldigt väldigt roligt, dock var jag så trött på kvällen att jag knappt orkade röra mig överhuvudtaget så det blev en kväll i soffan framför en bra film tillsammans med mamsen. På lördag förmiddag åkte jag in till stan för att införskaffa mig lite nytt till garderoben. På vägen hem plockade vi upp Hanna som följde med ut till mig. Vi fixade och hade oss och vid fem-tiden kom Alva, Ellinor och Ingrid för tacos, lite förkrök och prat. Och åh, så underbara de är! Vid nio-tiden begav vi oss mot en lokal som ligger här ute i Börje där två vänner, nyligen fyllda arton år, skulle firas. Blev en riktigt bra kväll med dans, mingel, hångel, och skratt. Kvällen avslutades bredvid två av mina finaste vänner. Den här söndagen har jag iprincip inte gjort något vettigt, inget värt att skriva iallafall. Nu ska jag sova, men vi hörs när vi hörs. PUSS
 
Bild; Twitter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0