Blitt sparkad runt några gånger som en del måste bli, för att fatta vad som betyder nåt och vem som går att lita på.

 
Oj, vad den här bloggen håller på att dö ut. Blogglusten är väl inte den bästa just nu och jag bättre saker för mig helt enkelt. Har väl hänt en del saker sedan vi hördes sist. Umgåtts en hel del med mina favoritbrudar, så kallade järngänget. Hade en fin kväll hemma hos emmy i lördags med emmy, ingrid (som är med på bilden ovan) och benjamin. Samtalen gick från att bli väldigt seriösa till oerhört flamsiga. Men mysigt och roligt hade vi. Och måste ännu en gång säga att jag är så otroligt tacksam som har så otroligt fina vänner (de finaste man kan ha till och med!). Har nu haft första dagen på sportlovet och den har väl inte bjudit på jättemycket roligt egentligen. Film och jobb stod på schemat (lyckades tappa mobilen i skurhinken på jobbet, jobbar nämligen som städare på ett dagis). Imorgon blir det väl en dag bestående av lite träning och lite sånt och sen på kvällen kommer Inge hit. Blir en myskväll med bästa alltså, och på onsdag åker vi in till stan för att träffa resten av järngänget. Sen på torsdag åker jag och familjen till romme och blir borta resten av veckan. Oj vad sportlovet kommer behövligt alltså! Nu ska jag krypa ner i sängen och slå på någon bra film. Puss och kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0