Världens bästa helg

Idag är det måndag. Måndag efter, vad som mycket väl kan ha varit, bästa helgen någonsin. En av världens absolut finaste människor fyllde äntligen 18 och det firade vi enda in i småtimmarna. Somnade med ett bra sällskap och vaknade med en redig bakfylla som nästan var påtaglig. Hela lördagen spenderades i en soffa med chips och pizza. När jag piggnat på mig tog jag bussen till stan för att, äntligen äntligen äntligen, höra älskade, underbara Håkan Hellström live för första gången. Och oj vad det överträffade mina förväntningar. Trots ett ben nerstänkt av öl och ett falskt brandalarm mitt under konserten så var det så bra så bra. Bästa HÅKAN! Igår var det söndag och då hände inget värt att ta upp, och idag är det måndag. Dagen före dopparedagen. Dagen har spenderats på stan med syskonen för att inhandla de sista julklapparna. Och imorgon är det dags, imorgon är det julafton. Hade kunnat vara hur taggad och överexalterad som helst, men när man vet att julafton för vissa är en riktigt plåga är det rätt svårt att känna sig jätte, superglad. Men hälsar ändå alla en jättefin jul! PUSS 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0