Cause it's too cold for you here and now so let me hold both your hands in the holes of my sweater

 
 
Igår bestämde vi oss för att styra utgång. Och vad som var tänkt att, för min del, bli en rätt lugn kväll blev cirka helt tvärt om. Men kul hade jag, kul som fan. Hängde med människor jag tycker om, människor jag aldrig träffat och jag aldrig trodde jag skulle träffa igen. Idag har jag varit så lite produktiv som man möjligt kan vara. Har dock hunnit med en minidejt med finaste Alva, vilket var extremt behövligt och underbart. Just nu sitter jag framför da vinci koden och proppar i mig de så kallade bakischipsen. Hoppas ni har en fin helg, ni som fortfarande har tålamodet nog att gå inte här varje dag! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0