En dag

För att det kommer en dag då jag kommer inse exakt vad som är bäst för mig. En dag då jag inser att jag inte behöver dig för att må bra. Och kanske är den dagen inte idag. Och kanske är den inte imorgon heller. Men det kommer komma en dag då jag inte längre sitter och väntar på det där smset som får magen att pirra. En dag då jag kan se dig på stan utan att bli nervös. Den dagen då jag vet att du inte är bra för mig. Att du inte alls höjer mig till skyarna utan bara fäller omkull mig gång på gång. Men fram tills den dagen kommer jag fortfarande sitta och vänta på det där löjliga smset och omedvetet kolla efter dig på stan, för att det fortfarande finns en röst i mig som ligger och gnager att jag behöver dig. Att du är bra för mig och att jag inte vill vara utan dig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0