Du är snart där

 
Hejsan allihopa! Bloggen fallerar och jag kunde verkligen inte bry mig mindre. I framtiden kommer det bara komma upp ett inlägg såhär i bland när orken finns. Sen vi hördes sist har jag börjat skolan, mått piss, gråtit tills ögonen svider, haft bra och dåliga fyllor, varit cplycklig, skrattat tills magen värker, insett saker som får mig att må både bra och dåligt och försökt få vardagen att rulla på så gott det går. Igår var en fin dag bestående av resturangbesök med världshistoriens finaste människor och sen vidare till michelle för lite förberedande och förkrökande innan vi drog ner till stan för att möta upp lite fler! Efter många om och men hamnade vi tillslut på Interpool. Kvällen bestod av skratt, härligt folk, världens goaste bartender och goda drinkar. Vid fem-tiden somnade jag äntligen, i en fin famn i en alldeles för varm säng. Idag har jag sovit bort dagen, ätit chips och undvikit att få mitt huvud att sprängas. Och det var nog allt för nu, imorgon är det tillbaks till skolan igen som gäller och ångesten är där som alltid. Vill inte men måste. Hare bra så hörs vi när vi hörs! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0