She's not me

 
Goddagens allihopa! Några dagar sedan vi hördes sist. Men vardagen rullar på som vanligt. Gör allt för att orka med skolan och få vardagen att bli någorlunda rolig. Tränar efter skolan, hänger med vänner och överlever. Helgen blev en bra helg bestående av vänner (bland annat den vackra på bilden ovan), träning och lite jobb. Nu har en ny vecka med skolan, plugg och träning börjat igen. Efter skolan idag tog jag och Ingrid oss tillsammans till gymmet för ett jobbigt men otroligt skönt (åtminstone efteråt) pass. Just nu sitter jag och försöker ta mig igenom lite plugg som jag skjutit upp. Känner mig dock lite illamående och nästan febrig så funderar på att dra mig till sängen istället. Imorgon blir det morgonträning och sen skola. Hörs när vi hörs, PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0